Klachten
Het KinderAtelier is aangesloten bij de Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang.
Een eventuele klacht dient eerst met de houder te worden besproken, schriftelijk kan ook, per email of via het klachtenformulier van Het KinderAtelier. Deze formulieren bevinden zich in de Ouderinfo-map, welke ter inzage ligt in Het KinderAtelier. Wanneer ouders mondeling een klacht indienen, zal er ook een klachtenformulier worden ingevuld. Anonieme klachten worden niet behandeld. Binnen tien werkdagen wordt op de klacht gereageerd. Ouders dienen dus eerst bij Het KinderAtelier hun klacht in te dienen. Leidt dit niet tot een goede oplossing, dan kan het geschil via het Klachtenloket Kinderopvang bij de Geschillencommissie schriftelijk aanhangig worden gemaakt.
Het Klachtenloket kinderopvang
Postbus 96802, 2509 LE Den Haag
Tel 0900-1877 info@klachtenloket-kinderopvang.nl
Het KinderAtelier is sinds haar oprichting klachtenvrij.
|